tak puas ati !!

assalamualaikum . . .
Part 0N9::MySpace
nk share sikit .
huhu .
share lha sangat .
senanye nak gitahu .
ade gak orang yang tak puas ati ngan aku coz balik2 muka aku jek yang dorang nampak ngah on9 . tak kesah lha FB, Twitter , Tumblr , YM, Gmail, Tagged en blog .
suka hati lha en nak on9 kew tak .
itu en terpulang pada individu tu nak on9 bape kali dalam sehari .
so, korang de maslah ke kalau aku on9 tiap2 ari .
heeeee ~
suke heart aku lha en .
nak post ape .
nak wat status emo tiap2 ari ke .
nak meluahkan ke ape ke en .
haish ! geram lak ai !!

::mintak maaf sesangat lau ade yang terase . bukan nak bagi korang terase ke hape . masing2 ade hak unutk berkate2::

Part Lapy:MySpace
ni lom agi adix kesanyangan kakak ni yang bengang lak tengok kak yong dorang duk ngadap lappy 24H .
yeke ??
suke heart Ayong lha nak ngadap lappy bape lame pown .
da nmi lappy Ayong .
heee ~
e2 pown nak gado ka ?
haish .
adik2 .
Ayong ade mase nak on9 en perabihkan mase time cuty2 camni jek .
bile da balik kolej ne ade mase da .
tolong lha faham oke ?!
bukan Ayong suke2 jek nak on atau ngadap lappy lme2 .
da note2 kuliyah Ayong de at dalam lappy .
nak wat cane agy en . da lha korang gune wat men game jek . hish .
da lew masing2 de exam beso .
ade ati agi nak ngadap lappy ni men game en on9 skali .
lebeyh r kn .
tak padan ngan status student .
rosak!rosak! adik2 aku .

::kalau tak puas ati gak . F2F keyh::

Thanxx sudi bace . sila tinggalkan komen anda . oke !

0 Budak Kecik Menyanyi..: