A L O N E

"new person not a new bf . single is better then couple .
opppsss ! statement ak yg lame ni . huhu .
the new me is better then the old me . =)"

assalamualaikum . .

aku tataw nape kne wt semua ni . adakah sebab aku kecewa dengan sikap dia yang hanye berpura-pura amik tahu en amik berat tetapi semua tu hanye dusta ataupun sebab dia da ade orang len yang boleh gemberikan ati dia ??
persoalan demi persoalan yang mucul dengan banyaknye dalam pikiran nie membuatkan aku sesak sangat dan perlukan sesorang tika ini untuk meluahkan pe yang aku rase .
aku penat sangat alami semua ni . dari dulu sampai sekarang . hm . kenape kebahagian tue susah sangat untuk dikecapi ?? adakah semua ni yang harus aku terima setelah ape yang aku lakukan n cube lakukan ?? susah ke untuk berterus terang untuk 1 persoalan je ?? aku hanye perlukan jawapan yang jujur untuk persoalan itu . aku harap sangat2 dengar jawapan 2 dari mulut dia sendiri . lame sangat rase nye menunggu sesuatu yang tak pasti sehingga kan aku rase diri aku bodo . hm . teruk sangat ayat 2 . I WANT TO RUNAWAY !!


statement kat atas 2 ak bawu je up kn at fB utk beberapa minit yg lalu .
ini mengingatkan aku ttg perbualan aku dengan seorang kawan aku dalam tren td .
dalam tren pown sempat gi nak wat luahan perasaan . huhu .
aku memerlukan kekuatan untuk menghadapi saat2 ni .
'tak perlu ko ingat benda yang da lepas . ko biar kan semua tu berlalu . dia macam mempermainkan perasaan ko je . zira . ko jangan terlalu memikirkan sangat hal dia . exam n kesihatan ko lagi penting buat mase ni . '
thanz a lot kawan . tp aku dah fed up sangat selalu kene men jek . aku ni hanye pengganti dorang jek . tempat dorang singgah untuk melukakan ati aku yang da sering terluka ni . bodo kan aku ?? percaye ngan dorang .
aku dah tak berharap pada dia lagi . tp kenapa dia contact aku balik klw dia da ade orang len yang boleh bahagia kan dia ?? susah sangat ke nak mengaku semua 2 . tak payah beri harapan palsu jika kamu tak hanye datang sekadar untuk melukakan lagi hati ni . hm . seronok sangat kene tipu camni . elok lha wat orang lagi stress time2 nk exam ni . terbaik sangat . tq coz buat ati ni huru hara sangat2 n lukakan ati ni . suke gilew !


::aku penat sangat . sangat2 perlukan sesorang saat ni ='( MySpace

Thanxx sudi bace . sila tinggalkan komen anda . oke !

0 Budak Kecik Menyanyi..: