Hampeh!

Assalmualaikum..

Hello peeps!

Terasa lamanya aku meninggalkan kelas pharmaco. huh! Siyes tadi pegi kelas buat muka toya jek. Dengan muka tak bersalahnya aku masuk ke kelas dengan otak yang kosong bub sangat penat kerja pagi tadi. Dah leww kelas start lambat. Apenya cikgu larr, boleh pulak tertinggal pendrive kat uma. Then, amik banyak mase tok cari file tuh. Nasib larr dia ade backup dalam lappy dia tu. Kalau tak memang aku dengan senang hatinya aku angkat kaki n blah dari situ. Haha! Kejamkan? Tak mungkin larr aku nak buat hal. Dah la kerja pom tak tetap agi nak buat hal lakkan.

okep! Meh nak kongsi sikit pe yang aku belajar tadi :)

It's all about medicine :) ikut suke larr. Yang penting aku dapat memorize balik ape yang aku belajar tadi. Kalau korang nak taw.

Kelas hari ni lebih kearah jalan pengiraan ubat yang sering digunakan dalam keadaan-keadaan yang emergency. Antaranya; Atropine, Adrenaline, Noradrenaline, Dopamine n Dobutamine. Ubat-ubat ni semua ubat untuk jantung dan pernafasan. tak boleh salah guna. sebab kesan-kesannya sangat lah membahayakan nyawa anda. Banyak sangat perkiraan yang aku buat tadi n bat kan kepala aku blurr kejap. ha! Seronok sebenarnya, tapiii mata aku tak leh nak tahan sangat. Haha! boleh pulak aku tersengguk-sengguk dalam kelas tadi. Dah macam burung belatuk da. Blurr jup bub aku sorang je junior yang pegi kelas tu tadi n asyik aku jek yang kena panggil. Ish! tak adil kot.

Ape-apepom kelas tadi fun sangat n buat aku teringat memory lame time kat kolej dulu. tak boleh lupe kot. Bub aku kena tertangkap ngah jadi burung belatuk ngan lect. Haha. Dan-dan jek dia terpandang aku yang ngah tahan ngantok++. orang len pom mengantok gak. Huhu. Nasib larr time tuh boleh jawab :)

(:picx ni xde kena-mengena pom:)

p/s : Dah memang tabiat aku ang tak boleh diubah sejak skolah rendah lagi. Tido dalam kelas :)

Bye :)

Thanxx sudi bace . sila tinggalkan komen anda . oke !

0 Budak Kecik Menyanyi..: