Missing Me? *perasan je!

Assalamualaikum..

hye readers!!
Pekaba? masih ingat aku lagi? hoho. lame sangat rasenye aku menyepi dari dunia blogger ni. mane taknye, keje jek memanjang. nak minta cuti pon susah kot! nak ucap Eppy New Year pon macam dah basi jek kan? haha. who cares?!

Rite now aku dah boleh ase hidup aku dah makin stabil bile semua masalah lalu aku dah aku buang jaoh2 dari kotak ingatan ni walaupun ia sangat2 lah memberi kesan yang sangat mendalam dalam hidup aku. pape pon, aku makin HAPPY ngan hidup aku yang sekarang. cuba untuk menerima orang baru dalam hidup aku. semua benda yang berlaku hanya kenangan lalu yang akan aku ingat sampai bile2. hope sangat lah benda tu takkan berulang kembali.

Haha! stop sudah merepek! tahun lepas sangat2 la bermakne bagi aku sebab aku dah habis blaja weyh! rase macam nak jerit sambil loncat2 jek kat atas bumbung then jerit kuat2 iar semua orang tahu yang aku dah habis blaja. haha! tak perlu kot aku begitu excited! again! aku dah habis blaja. (puas ke ko cakap camtuh! huh!) haa! mengadkan aku ni. gelabah jek nak bagitahu semua orang yang aku dah habis blaja. tapi senanye aku sangat2 lah tak puas hati sebabnye aku sangat2 tak cukup lagi enjoy sebelum aku masuk ke alam pekerjaan. huh! sabar jlah. dah mak aku yang beria-ia sangat takut aku tak dapat keje ty. pape pon Alhamdulillah! mungkin rezeki aku en berkat doa mak aku yang buat kan aku juz lepak sebulan jek kat rumah then aku dapat tawaran keje kat salah sebuah Hospital kat Kuala Lumpur. serously, aku macam tak cukup nak enjoy lame atau nak rehatkan kepale tak ni dari berhempas pulas memerah otak yang selame 3 tahun belajar semate2 nak lulus 1 paper jek. haiiilaaa. penat! penat! penat! tapi berbaloi sebab aku dah ade kerja sekarang :)

Tahun baru! maka bermulalah hidup aku yang baru en umur pon dah +1. haha. tak dapat except g kot! huhu. macam mane lah aku ni nak berubah jadi matang ek? haha. persoalan yang tah pape jek. lupekan! dunia belog yang dah lame aku tinggalkan kini akan kembali bernyawa seperti dulu same cam tuan nye yang macam dah dapat oksigen yang baru. haha. again! aku merepek.

Beberape minggu yang lepas, ade seorang kawan ni ajak aku pegi wall climbing at putrajaya. perhh! aku excited sangat sebab dah lame tinggalkan sukan ekstreem ni mase skolah menengah lagi. windu sangat la kan nak buat bende2 ni semua. untunglah kawan yang sorang ni pon baru nak cuba2 ngan sukan2 camni. kitorang gerak kul 12 kot. whaaa. panas! tapi nasib la tempat tu berbumbung. haha! tak la burn kulit kitorang. ngeee. sampai2 jek aku dah ter excited sangat en xsabar nak panjat wall2 tu semua. Ngeee. Melampau gilew kan ke'excited'kan aku? Lantak laaa. Alih-alih aku gak orang terakhir yang panjat wall. HaHa. Malu-malu kucing la katekan. Siyes POYO!

Dah hujung bulan 2 baru aku nak hupdate blog. Penangan kerja. Workaholic betol! Hump.. Tak ade la holic sangat. Sebabkan aku dah tibe-tibe rase mase cam kalau tak bekerja keras dar sekarang bile lagikan aku nak kumpul wet banyak-banyak. Then, boleh lah aku capai pe yang aku list kan sejak dolukala. Haha.

Okep peeps! Got to go. nitez :)

Thanxx sudi bace . sila tinggalkan komen anda . oke !

0 Budak Kecik Menyanyi..: