Printer GILA!

assalamualaikum..

Hello peeps!


*SelamatHariRaya

Alooohaiii! dah seminggu RAYA la cik Zira oi! baru ni nak wish. Hak!Hak! Eh? tak lewat sangat pon kan? bukannye akhir bulan Syawal pon.  Hehe! sorry la. sakan bebenor Rayanye. taklah sakan mane pon. hari pertama Raya, aku kerja petang. okep la dari kena kerja pagikan? HaHa. tahun ni memang tahun aku bekerja. so, bekerjalah dengan IKHLAS! senorok ape kerja time Raya. kawan-kawan kerja semua havoc habis lah kan. sebab, 3 hari berturut kot aku dan kawan-kawan keluar lepas kerja pastu balik lak dekat kul 3pagi. mane taknye, yang bekerja tahun ni semua budak-budak bujang je. aku lak bajet macam takde mak ayah je kat umah balik kul 3pagi. hadoii! agak pedih gak la telinga mendengar bebelan dari si'Ibu' yang sememangnye kuat membebel. tak patot SUNGGUH! siyes 3hari tu memang 1st n last aku buat camtuh! HaHa!

Raya ke-6 baru aku cuti. memang heaven la aku duk umah goyang kaki je. seminggu kot aku cuti! HaHa! happy sangat la kan. dapat beraya dengan teman-teman seperjuangan mase sekolah dulu sambil mengingat kembali sejarah lame yang kami cipta. Haaa! aku baru keluar 2hari berturut je. itupun kena marah gak. dah kenapa mak aku ni. hangin jek semenjak dua menjak ni. memang salah aku la keluar petang then balik kul 1pagi. OMG! esokkan kena bebel lagi. ni semua gara-gara teman yang baik hati tulah yang tolong tambah kan lagi sejam mase karok. ngeee. aku dalam hati memang rase nak hamun je minah ni. tapi, boleh lagi sambung nyanyi. HaHa! sengal kan? sorry babe! lama tak jumpe kan. itu yang nak pulunnye Raya. 

Baru laa ni aku ada kesempatan untuk menaip + meluahkan isi hati aku yang tak seberape ni ke atas printer kesayangan aku ni. orang tengah ade kerja penting ni! mase-mase ni la ko nak buat gila lak ngan aku. mane la aku tak hangin satu badan. hesh! membazir kertas n dakwat printer je. yang hang dok ulang print benda yang same dari tuh apesal? grrrr. nasib la aku ni pandai gak bub-bub menggodam ni. HuHu. dapat gak la printer aku ni berfungsi dengan baik akhirnye. tak la aku kena bebel lak ngan Abah. homaiii! tak sanggup den! dah la siang tadi kena buli ngan Abah. ade ke dia suh aku buat sup tulang. HeHe. nampakkan aku ni rajen gilew masak. nasib la sup tulang jadi. kalau tak free je aku bagi tong sampah makan. HaHa. 

jom layan lagu ni. ni lagu fevret aku buat masa ni la :)

Muara Hati by Dato' Siti Nurhaliza ft Hafiz



Thanxx sudi bace . sila tinggalkan komen anda . oke !

0 Budak Kecik Menyanyi..: